怎樣可以在speed dating 中突出成功?Destiny Love speed dating, dating, speed dating

有啲member 問我哋點樣可以喺speed dating 中突出自己, 增加自己嘅機會, 我哋都有啲心得可以參考…請注意, 這是個人意見…

正所謂喺香港地, 人靠衣裝, 尤其喺出席活動時, 所以我哋去晚宴時會著晚禮服, 見工著西裝..目的喺要尊重場合.  咁去speed dating 呢 ? 其實去speed dating 當然唔需要著晚禮服, 但都要尊重場合同埋令人留下深刻印象…所以我哋建議著smart casual, 唔好太隨便, 著拖鞋, 短褲就喺大忌!!! 女仔都要化吓淡粧, 個樣都精神啲喇….

講完衣著, 就講吓溝通技巧. 喺speed dating活動都喺得幾分鐘同每位男/女member 傾計, 咁點樣善用每分鐘去加深人哋對你嘅印象呢?  記住, 講重點, 唔好晒時間去講其他無謂嘢….例如: 今日天氣幾好喎, 食嘢未…. 呢啲唔需要講嘅嘢就唔好講喇…..如果覺得成日repeat 講自己喺邊度做嘢, 或問人哋喺邊都做嘢, 不如講吓興趣話題, 平時去開邊度玩….或者講吓啲好笑嘅笑話….IQ 題…..等等…因為6分鐘喺無可能去認識一個人, 但呢6分鐘喺令佢對你有定無印象, 咁即喺話交換到contact 就可以慢慢傾…..如果佢對你無印象…contact 都攞唔到, 有咩用 ? 切記

最後, 攞完contact 唔喺代表你成功, 只可以講成功一半.  有member問我話有無搞錯吖, 我send 晒msg, email 比個位女仔, 但無覆我, 問我喺咪做馬.  我想有個例子比你哋去思考.  其實speed dating 好似見工咁.  相信大家都搵個工, 見過工.  有幾個point 想你哋去思考:

1. 請問大家喺咪先send 履歷去個間你想入嘅公司度, 唔只send 一份工, 喺同時間send 幾份工? ==> 回想

HINTS: Speed Dating 活動, 認識新member, 唔只一個, 喺幾個

2. 咁喺咪send 咁多份 履歷就等如有相同嘅見工機會? 有見工機會喺咪等如實請你? 見工時喺咪都唔需要你嘅interview 表現就即請? ==> 回想

HINTS: Speed Dating 活動, 認識新member, 有人對你有興趣, 亦有人對你無興趣, 你有權選擇人, 人哋都有權選擇其他人

3.  Interview 完後人力資源部都會講一句 “大慨1-2星期通知你喇如果請你"….咁即喺話無reply 就唔請….請個更加適合本公司嘅人.==> 回想

HINTS: 我有比機會你架喇, 但人哋可能同時間有其他人都有FOLLOW UP, 都喺一齊競爭, 有人會更加適合我

4.  你會唔會即刻放棄唔搵工呢? 你總有一份工啱你架 !".==> 回想

HINTS: 去多幾次, 參加多幾次, 一定可以….

所以要令自己突出看似很難, 但亦喺事在人為…….你有問題我哋會提供意見及支援你….努力吖…唔好放棄!

single party*single party*single party*single party* *speed date*speed date*speed date*speed date* *dating*dating*dating*dating*dating*dating* *約會*約會*約會*約會*約會*約會*約會* *交友*交友*交友*交友*交友*交友* *speed dating*speed dating* speed dating**speed dating**speed dating**speed dating**speed dating* *table for six**table for six**table for six**table for six* *single party*single party*single party*single party* *speed date*speed date*speed date*speed date* *dating*dating*dating*dating*dating*dating* *約會*約會*約會*約會*約會*約會*約會* *交友*交友*交友*交友*交友*交友* *speed dating*speed dating*

發表留言